FAQ
Często zadawane pytania

  1. Jak zamawiać wasze produkty ?

    Zachęcamy do zakupów online w naszym eSklepie lub prosimy o kontakt telefoniczny lub email.

    Telefon +48 22 862 88 81
    E-mail: info@antaira.pl


  2. Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

    Zamówienia otrzymane do 12.00 wysyłane są tego samego dnia lub zgodnie z życzeniem Klienta.
    W przypadku braków magazynowych lub zamówień specjalnych kontaktujemy się z Klientami indywidualnie.


  3. Czy istnieje minimalna wielkość zamówienia ?

    Nie, Antaira z przyjemnością zrealizuje każde zamówienie niezależnie od jego wartości.


  4. Jakie są zasady zwrotu towarów ?

    Jeżeli produkt zakupiony w Antaira nie spełnia lub przekracza oczekiwania Klienta w jakikolwiek sposób, prosimy o kontakt w ciągu 45 dni. Jeśli nie zdołamy rozwiązać problemu, zwrócimy koszt zakupionych produktów.

    Zasady zwrotu zakupionych towarów..


  5. Jaki jest status mojego RMA ?

    Prosimy o kontakt z działem obsługi klienta w celu sprawdzenia aktualnego statusu sprawy.


  6. Jak mogę uzyskać specjalne ceny ?

    Aby uzyskać specjalne ceny prosimy o kontakt telefoniczny lub email.

    Telefon +48 22 862 88 81
    E-mail: info@antaira.pl


  7. Z kim należy się kontaktować, jeśli zakupiony produkt nie działa ?

    Prosimy o kontakt z działem wsparcia technicznego

    Telefon +48 22 862 88 81
    E-mail: wsparcie@antaira.pl


© Comarch SA 2017. All rights reserved Powered by Comarch e-Sklep ®